کیپو (نیازمندیهای صنعت پوشاک، کیف و کفش)
کیپو (نیازمندیهای صنعت پوشاک، کیف و کفش)
نتایج بهتر از درج و مدیریت آگهی در کیپو

نتایج بهتر از درج و مدیریت آگهی در کیپو

چگونه آگهی موثرتری داشته باشیم؟

به طور یقین هر سفارش دهنده آگهی انتظار یک نتیجه مطلوب را دارد ولی باید توجه داشت که موفقیت هر تبلیغی به عوامل متعددی بستگی دارد. در سایت آگهی کیپو عوامل زیر برای این منظور در نظر گرفته میشوند.

  • تکرار و تمدید
  • بالا بردن (نردبان)
  • ویژه کردن

این عوامل را بطور خلاصه اینگونه میتوان تشریح کرد:

تکرار و تمدید: باشید تا دیده شوید.

اگر در فضای رقابتی حضور نداشته باشید اول فرصت درآمدزایی را از خود گرفته اید و دوم این فرصت را به رقبا دادید.

نردبان: در رتبه های بالاتر زودتر از دیگران دیده شوید.

هرچه زودتر از دیگران دیده شوید فرصتهای بیشتری برای فروش دارید. با نردبان کردن آگهی شما دوباره به صدر آگهی ها می رود.

ویژه کردن: متفاوت و در جایگاه بهتری دیده شوید.

برای برنده بودن باید متفاوت بود.

تولید کننده هستید (پوشاک، کیف و کفش)؟

پیشنهاد میکنیم اول آگهی معرفی واحد تولیدی در قسمت “تولیدی و پخش” درج کنید.

این آگهی به مدت 90 روز فعال است با توجه به تعداد درج آگهی های جدید و نردبان شدن دیگر آگهی های بهتر است حداقل هر 15 روز این آگهی رو نردبان کنید.

این آگهی درکنار آگهی های محصولات شما موجب جلب نظر و اعتماد بیشتر خریدار می شود.

سپس در قسمت “فروش عمده تولیدات” معرفی محصولات خود را انجام دهید.

هر چه قدر محصولات بیشتری را آگهی کنید در نتیجه بازدیدهای بیشتر و فروش بیشتری خواهید داشت.

این آگهی به مدت 30 روز فعال است با توجه به تعداد درج آگهی های جدید و نردبان شدن دیگر آگهی های بهتر است حداقل هر 10 روز این آگهی رو نردبان کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید