معرفی دسته بندی آگهی ها

راهنما

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ 972 بازدید
خیاط

معرفی دسته بندی آگهی ها

انتخاب دسته بندی مرتبط و درست برای درج آگهی

دسته بندی آگهی ها نه تنها در بررسی موتورهای جستجو موثر است بلکه با راهنمایی بازدیدکننده و تسریع در رسیدن به موضوع و آگهی مورد نظر در سایت و اپلیکیشن کیپو، در جهت جلب رضایت او نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بنابراین درج آگهی در دسته بندی درست موجب افزایش بازدید و تاثیر آن خواهد بود. در اینجا به معرفی یکی از این دسته بندی ها می پردازیم:

دسته بندی آگهی های کیپو

تولیدی و پخش

این دسته برای معرفی واحدهای تولیدی پوشاک و کیف و کفش می باشد که به دو زیر مجموعه مجزا “پوشاک” و “کیف وکفش” تقسیم گردیده است.

پس از انتخاب دسته بندی وارد قسمت مشخصات آگهی می شوید.

 عنوان آگهی را اینگونه بنویسید: نام تولیدی – برند – نوع تولیدات

مثال: تولیدی گلبرگ (تن ناز) پوشاک کودک

در این دسته می توان در قسمت توضیحات به معرفی کامل از مجموعه تولیدی پرداخته شود مواردی شامل سابقه، برند، تجهیزات، توانمندیها، آدرس، تلفن، نام مدیر و یا هر آنچه که در جلب نظر و اعتماد بازدید کننده می تواند موثر باشد.

نکته مهم! دقت کنید در این قسمت از نوشتن مطالب غیر واقعی و تبلیغاتی جدا خودداری کنید.

همچنین درج تصاویر مناسب از محیط و ماشین آلات مجموعه موجب جلب توجه بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد: تصویر در تبلیغات و اطلاع رسانی مهمترین و موثرترین عنصر است بنابراین سعی کنید از تصاویر حرفه ای و زیبا استفاده نمایید. برای اینکار حتما از عکاسان متخصص در این امر کمک بگیرید.

این نکات در درج تصاویر باید رعایت شود:

  • برای هر آگهی می توانید حداکثر 6 تصویر با ظرفیت 1 مگابایت استفاده نمایید.
  • تصاویر آگهی باید حتماً تصویر واقعی باشد (یعنی تصویر توسط دوربین گوشی و یا دوربین عکاسی از کالای گرفته شده باشد). به دلیل اینکه خریدار بتواند مشخصات ظاهری کالایی که قصد خرید آن را دارد به طور دقیق در تصویر ببیند.
  • تصویر از کیفیت لازم برخودار بوده و جهت آن درست باشد.
  • محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی مغایر نباشد.
  • تصویری متعلق به آگهی دیگری در کیپو نباشد.
    تصاویر آگهی حاوی هرگونه متن، قیمت و شماره تلفن نباشد.پس از 
آگهی فروش عمده تولیدات پوشاک

فروش عمده تولیدات

این دسته برای معرفی تولیدات پوشاک، کیف و کفش جهت فروش عمده می باشد و به شش زیر مجموعه تقسیم گردیده است.

این دسته از آگهی ها را میتوان جذابترین و پربازدیدترین قسمت برای بازدیدکنندگان دانست. بنابراین معرفی تولیدات در این دسته میتواند در افزایش سطح فروش شما بسیار موثر باشد.

هر آگهی فقط برای معرفی یک محصول می باشد و فیلدهای ویژه ای برای معرفی کامل محصول در این بخش در نظر گرفته شده است. هرچه این اطلاعات صحیح و کامل باشد در جذب مخاطب و در نتیجه فروش محصول موثر است.

آگهی فروش عمده تولیدات پوشاک

عنوان آگهی را اینگونه بنویسید: نوع محصول – مدل و یا کد

مثال: پیراهن مردانه – مدل X – کد 000

در قسمت تصاویر درج عکسهای مناسب از محصول با زوایای مختلف موجب جلب توجه بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد: تصویر در تبلیغات و اطلاع رسانی مهمترین و موثرترین عنصر است بنابراین سعی کنید از تصاویر حرفه ای و زیبا استفاده نمایید. برای اینکار حتما از عکاسان متخصص در این امر کمک بگیرید.

این نکات در درج تصاویر باید رعایت شود:

  • برای هر آگهی می توانید حداکثر 6 تصویر با ظرفیت 1 مگابایت استفاده نمایید.
  • تصاویر آگهی باید حتماً تصویر واقعی باشد (یعنی تصویر توسط دوربین گوشی و یا دوربین عکاسی از کالای گرفته شده باشد). به دلیل اینکه خریدار بتواند مشخصات ظاهری کالایی که قصد خرید آن را دارد به طور دقیق در تصویر ببیند.
  • تصویر از کیفیت لازم برخودار بوده و جهت آن درست باشد.
  • محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی مغایر نباشد.
  • تصویری متعلق به آگهی دیگری در کیپو نباشد.
    تصاویر آگهی حاوی هرگونه متن، قیمت و شماره تلفن نباشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

می‌خواهید با کیپو بیشتر آشنا شوید؟