نشانی وب‌سایت ما: https://kipooo.ir

وب‌ سایت و اپلیکیشن کیپو متعهد می شود طبق سیاست امنیت اطلاعات، اطلاعات خصوصی کاربران را حفظ و نگهداری کند و برای دیگر اشخاص فاش نکند، به استثناء مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار می باشد. از این رو کلیه مشخصات کاربران نظیر پست الکترونیکی (ایمیل) و شماره تلفن به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نگرفته و تنها خود سامانه بمنظور اطلاع رسانی به کاربر از این اطلاعات استفاده می نماید .

همچنین ما این امکان را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم تا کاربران در صورت عضویت در سایت کیپو بتوانند، اطلاعات خود را ویرایش کنند یا در صورت درخواست برای حذف کاربری خود با ارسال درخواست به تیم پشتیبان این امکان برای آنها فراهم گردد.

 

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

دیدگاه‌ها:

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم. آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می‌کنید. 

رسانه

اگر تصاویر را در وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

فرم‌های تماس

زمانیکه شما وارد سامانه کیپو می شوید، اطلاعاتی غیر از موارد ذکر شده بالا از شما جمع آوری و ذخیره نمی گردد، مگر اینکه خود شما بخواهید که اطلاعات دیگری در اختیارمان بگذارید. مثلا اینکه شما در سایت و اپلیکیشن ثبت نام و یا فرمی را در سایت پر کنید که شامل اطلاعات تماس از قبیل ایمیل، اسم، تلفن و … از شما باشد و آنرا ارسال نمایید.

کوکی‌ها

کوکی ها فایل های کوچکی می باشند که سایت هایی که از آنها بازدید می کنید بر روی کامپیوترتان ذخیره می کنند. کوکی ها در واقع فایل های ارتباطی بین سرور و کامپیوتر شما می باشند که از نظر امنیتی برای کامپیوتر شما کاملا بی خطر می باشند. بنابر خصوصیت استفاده از کوکی ها، اگر شما این گزینه را در Browser خود غیر فعال کرده باشید ممکن است امکان استفاده از برخی سرویس های سایت کیپو را نداشته باشید.

 

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم؟

اگر در وبسایت ما نظر خود را به اشتراک بگذارید، نظر و داده‌های متای آن به مدت نامحدود نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات به‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص هرزنامه خودکار بررسی شوند.

کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربری‌شان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

 

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هرگونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هرگونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

 

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

باتوجه به اینکه تغییرات در این برگه بسیار کم است، اما امکان دارد باتوجه به تغییرات در سایت این دسترسی‌ها تغییر بکند و ما ناچار به اعمال تغییرات جدید باشیم که در این صفحه تمام آنها افزوده خواهند شد و استفاده شما از این وب‌سایت به منظور پذیرش این قوانین است. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام درباره موارد بالا می‌توانید آنها را به اطلاع ما برسانید تا پاسخ تمام پرسش‌های شما ارسال گردد.

 

 

این سامانه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است و کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران در زمینه فضای سایبری می باشد. لذا هرگونه فعالیت خلاف شرع و عرف و مغایر با قانون جمهوری اسلامی ایران و آنچه بعنوان محتوای مجرمانه نامیده می شود در آن ممنوع بوده و شامل تعهدات سامانه در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران نمی گردد.

می‌خواهید با کیپو بیشتر آشنا شوید؟