دستگاه برش صنعتی پوشاک

مطالب

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ 1011 بازدید
دستگاه برش پارچه

دستگاه برش صنعتی پوشاک

تولیدی های پوشاک نیاز دارند که برای برش صنعتی پوشاک، دوخت آن و تهیه ی طاقه های پارچه، طاقه ها را باز کنند و طبق الگو مورد نظر برش دهند، به دلیل این که انجام این کار به صورت دستی زمان زیادی می گیرد و نیاز است که لبه های پارچه به صورت دقیق و هم اندازه بر هم منطبق شوند و همچنین زمان زیادی برای تنظیم رول و پهن کردن آن نیاز است، برای سرعت بخشیدن به کار امروزه از دستگاهی به نام برش اتوماتیک و طاقه پهن کن استفاده می شود.

دستگاه برش اتوماتیک پارچه ویژگی هایی دارد که باعث شده است استفاده از آن در صنعت نساجی با استقبال گسترده ای مواجه شود. ویژگی های این دستگاه برش اتوماتیک عبارتند از:

  • سرعت بالای دستگاه برش در برش پارچه های مختلف، به گونه ای که عملیات طراحی و برشی که قبلا به صورت دستی یک ماه به طول می انجامید الان در دو تا سه روز انجام می شود.
  • دستگاه برش پارچه می تواند با انواع دستگاه هایی که مربوط به برش پارچه می شود کار کند.
  • همچنین دستگاه های برشی که با تیغ برش می دهند معایب و مشکلاتی که ممکن است دستگاه های برش لیزری پارچه داشته باشند را ندارند.
  • یکی دیگر از ویژگی های دستگاه برش پارچه صرفه جویی در ضایعات است به گونه ای که می توان گفت پس از یک سال استفاده از این دستگاه معادل قیمت دستگاه در ضایعات صرفه جویی می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

می‌خواهید با کیپو بیشتر آشنا شوید؟